onsdag 21 januari 2009

21 Januari - KÖTT!

Jag fattar inte det här med killar.

Jag har en favoriträtt, pasta med tomatsås och mozarella och jag lovar! Jag kan laga det ca fyra gånger varge månad. Men när det kommer till killar och att dom ska äta det (vilket dom inte har något emot) så frågar dom alltid:

- Men var är köttet?

Måste ni äta kött varge dag, hela tiden?
Jag är inte vegetarian, verkligen inte. Jag lever för kött och ibland kommer jag på mig själv dregla för att jag blir så upphetsad, men vissa saker tycker jag passar till kött och inte. T ex, ibland kan jag bara sitta och knapra kött med sallad på sidan och det blir min måltid... Men aldrig att någon frågar var pastan, riset eller potatisen är då....

2 kommentarer:

  1. Haha sant detdär med köttet.
    Jag kan leva utan kött, men emellanåt är det så jävla gott. Men det är ju perfekt med pasta, tomat och mozarella MUMS!

    Och allting är löst nu!:D Tack för din fina kommentar ^^

    SvaraRadera
  2. jag jobbar på ur&penn. säljer klockor och lagar klockor åsisådär 8)

    haha ja gör det, för den är jättebra:D

    håller med dig. ja kan inte heller bara äta sallad å kött. jag msåte ha potatis eller sånt tillbehör. annars är det ju helt tomt. å helst vill jag ha sås med då är det perfekt!

    SvaraRadera