tisdag 20 januari 2009

20 Januari - SL ger på trynet

Skulle åka hem till pappa i eftermiddags för att sälja den förbannade sängen (tror ni tjejen dök upp? = Kan påven flyga? Svar: NEJ!) Hur som helst så satt jag på bussen (precis bakom schauffören så man kan sniffa lite på honom) När vi kommer till Flemminggatan så går en massa folk på och en massa folk går av. Sist kommer två tanter som ska på bussen, men precis som den ena ska på så smäller schauffören igen dörrarna, och inte lite heller. NEJ. Dörren smäller till tanten på kinden så att hon Nockas. Sedan kör bussen iväg... Utan att se hur det gick med tanten eller något...

Hur fungerar människan?

10 kommentarer:

  1. Hehe det är faktiskt inte så svårt. Allt handlar om rutiner. När man lärt sig grunden så flyter allt annat på :P

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅH NEEEEEEJ! Vad fan byter du till blogspot för? SKÄMS! Det här tycker jag inte om! ICKE!

    SvaraRadera
  3. nEJ.. usch säger jag.. USCH!

    SvaraRadera
  4. vET DU HUR DRYGT DET ÄR ATT SKRIVA SITT NAMN OCH SIN FUCKINGJÄVLADYNGADRESS HELA TIDEN?!?!?! OJ.. CAPS.. MEN JAG ORKAR INTE ÄNDRA.

    JAG ANSAR DIG IMORN

    SvaraRadera
  5. Jag var också så innan.
    Hade jävla problem med att komma upp för att gå till skolan.
    Visst det är jävligt tufft i början men nu är det nema-problema =) Tror det beror lite på att ett barn är så himla beroende av en och det vet människokroppen automatiskt :P och på så vis lär sig =)

    SvaraRadera
  6. Nej guud så jobbigt med blogspot =(
    VARFÖR!? Kommentarerna är så jobbiga haha..
    ^^

    I alla fall.

    Du får läsa hennes blogg, hon är HELT mysko!

    SvaraRadera
  7. aaa då vet jag vart du håller huus:D

    haha vissa gillar inte blogspot märker jag:P mig gör det inget. gillar att skriva mitt egna namn höhöö:P

    SvaraRadera
  8. Vissa människor är helt enkelt inte riktigt friska...

    Ha en bra dag

    Kram Erica i Singapore

    SvaraRadera
  9. stackars tanten :/
    sv: jodå allt är bara bra med mig :) hur är det själv ? :D
    vad är det blogsport ? ;p

    SvaraRadera
  10. Gud vad taskigt! :O

    SvaraRadera